Zakelijke verzekeringen


Of je nou directeur van een bedrijf of ZZP-er bent, er komt op financieel gebied heel wat op je af. Ik kan mij zo langzamerhand voorstellen dat u door de bomen het bos niet meer ziet. Er zijn veel adviseurs met goede bedoelingen, maar wie geeft u het vertrouwen om uw zaken te regelen


Ik denk dat u het best af bent met een onafhankelijk adviseur. Met iemand die geen direct belang heeft bij het afsluiten van verzekeringen of hypotheken. Het gaat namelijk om een goed advies. De daaruit voortvloeiende producten zijn wel belangrijk, maar bijzaak. Die zijn een logisch gevolg van het uitgebrachte advies.

Met ZekerHelder zit u goed. Op basis van een goede inventarisatie en een daaruit voorvloeiend advies op maat bepaalt u zelf welke risico’s u wilt afdekken. En begrijpt u het niet, dan leg ik het u gewoon nog een keer uit. Ik ga door tot u weet waaraan u uw goed verdiende geld besteedt.

Bij wie u uw verzekeringen onderbrengt, is mij om het even. Daarin bent u helemaal vrij. Ik kan het voor u regelen, maar u mag daarvoor ook een andere partij inschakelen. Misschien is het goed om te weten dat ik de verzekeringen zonder provisie, dus netto, bij u in rekening breng. Mijn beloning haal ik namelijk uit de vaste adviestarieven, die ik van tevoren met u communiceer.

Een abonnement op de adviezen van ZekerHelder is een goede investering. Dat laat ik u graag in de praktijk ervaren.


HET 3 STAPPENPLAN IN HET KORT:
  1. Inventarisatie: het begint bij het helder krijgen wie u bent, wat u werkelijk doet en wat uw wensen zijn.
  2. Analyse: een risicoanalyserapport vloeit voort uit de zorgvuldig uitgevoerde inventarisatie. Daarna loop ik samen met u alle risico’s door, die u in meer of mindere mate boven het hoofd hangen. Vervolgens kijken we welke risico’s u wilt afdekken en welke u zelf wilt dragen.
  3. Advies: dan komt het advies en de invulling van het verzekeringspakket dat het best bij u past.

BELANGRIJKE WEETJES:
  1. U kunt kiezen welke diensten u van mij wilt afnemen. Als u bijvoorbeeld weinig of geen schade heeft, kunt u ervoor kiezen om de schadeafwikkeling buiten uw standaard dienstenpakket te laten. U betaalt per schade een vast laag bedrag, waardoor u uw kosten op voorhand aanzienlijk beperkt.
  2. U kunt ervoor kiezen om jaarlijks of bijvoorbeeld om de 3 jaren uw pakket door mij te laten doorlichten en up-to-date te maken. Van tevoren kunnen we ook afspreken hoe vaak ik jaarlijks bij u ‘op de stoep’ sta en welke ondersteuning u bij echte problemen van mij verwacht. U bepaalt dit dus allemaal vooraf. En als het u niet bevalt, het niveau van dienstverlening is elk jaar aan te passen.
  3. Waarschijnlijk zijn in de door u betaalde premies provisies begrepen, die kunnen oplopen tot 25%. Die sleutelen wij er helemaal voor u uit! Het is een feit dat dit in de meeste gevallen een behoorlijke besparing oplevert. Vaak blijven de kosten van de dienstverlening van ZekerHelder ruim onder het provisiebedrag dat u nu betaalt.